miercuri, 11 aprilie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.15) - Oua de Paste, mozaic 2010-2018


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺

50 de comentarii:

  1. Asteptam cu nerabdare articolul de azi! Eram curioasa daca va fi o parada a oulelor de anul acesta, sau vor fi fotografii si din anii trecuti :D.
    As vrea sa acord doua premii speciale
    1. cele mai ”ouă de Paste dintre ouăle de Paste” - pentru duetul infrunzit și inrosit!
    2. cele mai frumoase fotografii cu oua in haine de sarbatoare, la egalitate 2016 si 2017 avandu-i protagonisti, in rolurile principale pe Carmen si Leo!!
    va iubesc mult si va trimit imbratisari si pupici cu drag!!
    :*
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, multumi pentru premii ♥
      Pupici si îmbratisari <3
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. opt pregatiri de Paste într-o fotografie :-)
      Multumim ☺ Happy WW!

      Ștergere
  3. Poza cu iepurașul Leo e de concurs! Totuși, nici celelalte poze cu ouă nu sunt mai prejos, ai făcut un superb mozaic de culori. Felicitări!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 multumim mult Zina draga. Leo avea in acea poza doar jumatate de an 🤗
      HAPPY WW Zina draga 😊

      Ștergere
  4. Si eu, cu o poza cu oua, si poze facute pe Lacul Morii chiar in ziua de Paste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca te-ai hotarat sa (re)participi, Alex draga!
      Happy WW 😊

      Ștergere
  5. Minunat mozaic cu ouale de Paste! Iepurasul 'Leo' e de milioane! Vad ca de data asta aveti poze separate! :) Va sta minunat printre atatea culori!
    Happy WW, draga Carmen! O zi minunata! Pe aici e cald si soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😁 in anul in care am facut fotografia aceea singura Leo inca nu exista. Leo s-a nascut in noiembrie 2016.
      O zi minunata si tie Suzana draga.
      Happy WW 😊

      Ștergere
  6. Un istoric foto impresionant, draga Carmen! Mi-ai dat o idee excelenta de-a cauta prin arhiva cu poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieei seara am rascolit si eu in arhiva pana in anul 2010.
      Happy WW Silvia draga 😊

      Ștergere
  7. O superba colectie de imagini! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbă colecție,iepurașul Leo este minunat printre ouă!
    Zi minunată îți doresc,dragă CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo Leo avea jumatate de an 😊
      O zi frumoasa iti doresc. Happy WW Elena draga 🌝

      Ștergere
  9. Colorate, frumoase, gătite de sărbătoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Im fiecare an, cu bucurie 😊
      Happy WW 😊
      PS. Laura draga linkul pe care l-ai pus nu duce spre articolul la MfC. Te rog corecteaza. Nu gasesc postarea ta.

      Ștergere
  10. O istorie de opt ani a ouălor vopsite de Carmen. Nice!
    Happy WW!
    P.S. O istorie am adus și eu, azi, la MfC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa 😊 tema MfC de saptamama aceasta este de mare actualitate: "Oua de Paste" 🌝
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Este fotografia pe care am publicat-o anul trecut pe blog:
      aici
      Happy WW 😊

      Ștergere
  12. Wow, e superbă colecţia ta! Şi Leo e dulce de nu se poate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In acea poza Leo avea 4 luni si jumatate. Era felicios 🐕😍

      Ștergere
  13. Ca să fie masa bogată, cum se zice, după așa dezmăț cromatic (emoționante fotografiile care arată o inedită istorie), am zis să vă arăt o pâlpâire de viață și dinspre locul acela.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Some lovely and creative ideas here. Thanks for hosting.

    RăspundețiȘtergere
  15. I love all the different eggs, how cool!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tema era prea tentanta ca sa nu particip si eu! Frumoase postari, pline de culori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur grozav! Bine ai venit in Clubul MfC Ileana-Carmen 🤗💓
      Happy WW 🌝

      Ștergere
  17. Ce frumoasă această retrospectivă a ouălor de Paște din ultimii ani. Iar Leo... este simpatic foc, chiar și cu urechi de iepuraș, rol pe care l-a acceptat cu drag și de dragul familiei lui, nu?
    Numai bine și happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;-) abia avea jumatate de an, era nazbâtios, sarea ca un iedut, dar a stat pret de o poza cu cordeluta cu urechi de iepuras :-) de dragul nostru!
      Ganduri bune si de la noi, Alex draga!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Ce de ouaaaa!Foarte frumoase si un decor de basm! Multumesc pentru felicitare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografii adunate 8 ani :-)
      ma bucur ca a sosit, mi-a fost teama ca s-a pierdut, ca in alti ani...
      Happy WW!

      Ștergere
  19. Îndrăznesc să cred că ești în topul gospodinelor din zona locuită cu cel mai rafinat simț artistic în privința vopsitului ouălor.
    Chiar mă întreb se practică această tradiție și de către vecinele tale sau e specifică româncelor?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, crede-ma pe aici toata lumea se pregateste de sarbatori asa, ca la carte: curatenie generala - casa si curte (cu decorare pe sezon) plus selectare haine si incaltaminte, apoi incep cumparaturile dupa lista exacta si urmeaza gatitul. Pe aleea noastra, suntem 5 familii si doau eu si inca o doamna mai lucram, altele doua sunt in pensie si una a fost casnica mereu (cu toate ca a studiat lingvistica). Inainte de Craciu spre exemplu eu sunt singura care fac doar 6 feluri de fursecuri ☺ Celalalte fac 12-15 retete diferite de fursecuri! Dar niciuna nu face asta pentru a dovedi ceva ci din pura placere. Daca nu facem pregatirile nu simtim ca sunt sarbatorile ☺ Ceea ce este diferit aici fata de ce cunosc eu din Romania, este ca pe aici, toti barbatii lucreaza in gospodarie in rând cu femeile: ajuta la curatenie generala (la spalat geamuri, la curatat pardosele, la spalat rufe - cu masina, clar) dar si la bucatarie. Toti gatesc si coc chiar si prajituri. Le face placere. Am colegi de serviciu cu care povestim ce retete am mai pregatit la weekend ☺ Nu este nicio corvoada, totul se face cu voie buna, din placere. Si e timp pentru de toete: excursii, vizite, lectura, plimbari... În alta ordine de idei, in orasul meu nu am contact cu alti români. Daca întâlnesc intâlmplator pe cineva vorbind româneste, schimbam doua-trei vorbe, ne zâmbin si apoi ne vedem fiecare de drumul personal :-) Românii din Germania nu traiesc în colonie, în comunitate. Suntem relativ integrati in viata de aici, nu (cautam sa) iesim in evidenta.
      Anul acesta de Pastele catolic au fost copiii la noi la masa (duminica si luni) si de Pastele ortodox, am invitat la masa pe vecinii cu care ne avem cel mai bine si am avut totul specific românesc: salata de icre, salata de boeuf, salata de vinete, oua umplute, supa si pulpa de miel la tava cu cartofi natur :-) I-am invatat sa ciocneasca oua - pe aici ouale inrosite nu se ciocnesc.
      Sunt multe de povestit...
      Te pup Gina :-* Trimit gânduri bune si îmbratisari.

      Ștergere
    2. Mi-a plăcut foarte mult ceea ce ai scris aici! Mă bucur, din inimă, că trăieşti într-un mediu unde te-ai integrat bine ! Şi ai zile trăite bine !
      Pupic !

      Ștergere
    3. din cand n cand constat din comentariile celor de pe blog ca mentalitatea celor din zona in care traiesc acum este alta fata de cea româneasca insa adaptarea mea aici a fost atat de naturala incat tot ce traiesc acum mi se pare firesc. Constat din cand in cand ca nu sunt inteleasa, pentru ca nu accentuez anumite probleme, care aici sunt "rutina". Poate ca multi cred ca eu exagerez când povestesc ceva, însa eu sunt foarte sincera, directa si nepartinitoare. Iar cei care ma citesc de cand am inceput acest blog sunt sigura ca au inceput sa ma cunoasca - de opt ani scriu in acelasi stil, pentru ca exemplele pe care le dau aici sunt din viata mea, sunt experimentele mele directe.
      Te pup si eu, draga Prietena. O duminica seara placuta!

      Ștergere
  20. Sunt minunat de frumoase :)
    eu vopsesc ouale mai intotdeauna rosii...
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. traditional sunt ouale rosii. Mie insa imi plac cat mai colorate :-)
      O seara minunata sa ai si zu, Iulisa draga!

      Ștergere
  21. Hristos a inviat!
    Tu si Leo (de fapt... Leo si tu) :) mi-ati sarit in ochi! :) Prieteni buni care-si impart totul frateste - mai mult tu. :)
    Toate aceste oua sunt - pentru mine - ca tot atatea zambete vesele. :) Stralucitoare iti mai ies! :)
    Ganduri bune pentru trio, de la trio, cu drag! Imbratisari si pupici! <3
    *
    Azi a sosit felicitarea! :) Multumim, la fel, cu drag-drag! Minunati iepurasi, minunat fluturas dar - mai ales! - minunate cuvintele voastre adresate noua. Te imbratisez cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Înviat!
      mai târziu, dar macar a sosit <3 mi-a fost teama ca nu soseste de loc. Cu drag :-*
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio <3

      Ștergere
    2. Carmen draga, te rog sa imi ierti absenta pentru ca sunt intr-o "naveta" continua intre casa "mea" si casa unchiului care are nevoie de ajutor. Sper sa se termine cu bine! :)
      Te imbratisez cu drag! Pupici! Ganduri bune, de la noi pentru voi, cu drag! <3

      Ștergere
    3. Diana draga mea, te inteleg foarte bine si nu trebuie sa te scuzi- iata, chiar si eu nu am mai deschis blogul de aproape 4 zile :-)
      Putere multa sa aveti, noroc si sanatate! Va imbratisez pe toate trei <3

      Ștergere