luni, 12 noiembrie 2012

Secrete... trâmbiţate

:) Pentru ca zilele trecute am fost nominalizata de Cafeaua ta, Catrim si Melly la premiul One lovely blog award, le multumesc înca o data si pe aceasta cale si le încredintez câteva din secretele mele ;)
- îmi plac toate nuanţele de albastru,
- iubesc florile salbatice,
- mestec toata ziua guma de mestecat,
- ascult muzica în timpul calatoriilor cu masina si cânt împreuna cu solistii,
- încep fiecare zi cu o ceasca de cafea,
- cu toate ca sunt novice, ma atrage tot ce ţine de arta,
- mi-as dori sa fac ocolul Pamântului.
Ofer mai departe aceste premii tuturor celor din blogroll! As fi nedreapta sa uit pe cineva - pe toti va citesc cu placere, de aceea am si selectionat adresele voastre, aici, pe pagina mea!
PS: promit sa trec si link-urile - tuturor celor ce preiau acest premiu-leapsa, într-o postare viitoare!

8 comentarii:

  1. daca il vei face sa mai iei si pe mine cu tine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca o sa câstig la Loto, il fac si te iau cu mine, neaparat! :)

      Ștergere
  2. Merci de nominalizare ai si tu una de la mine, dar nu pentru acelasi award! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai mai îtâi spun, MULTUMESC si apoi dau fuguta la tine, sa vad despre ce este vorba :)

      Ștergere
  3. Voi prelua si eu una dintre imagini, cu mentiunea ca am primit-o de la tine, cand voi raspunde lepsei de la Minnie, cu acelasi vesnic One lovely blog award, care circula prin blogosfera de 4 luni, mereu sub alta forma. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Off...O am si eu de la Cartim. Deja rezolvata.
    In legatura cu Ocolul...o parte e rezolvata. Europa e cam ocolita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sensul ca ai dat deja ocol Europei, de cateva ori cred :)
      Mi-am amintit de acest comm venind de la HW! Unde tot despre calatorii e vorba :)

      Ștergere