joi, 17 ianuarie 2013

Pasari iarna

27 de comentarii:

  1. Parca e un lord englez:)
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cele vii trebuie sa ne îngrijim, mai ales acum ca este asa frig!
    O zi frumoasa sa ai, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Friguroase păsărele, tare milă mi-e de ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. bufnita zici ca-i judecator din ala cu peruca...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac bufnitele chiar si din lemn :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este super postarea asta! Îmi plac pozele la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Pasari reale...pasari statuete...Toate in zapada :)
    Frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce au in comun pasarile in orice sezon: libertatea!
    Imi place colajul si subiectii alesi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce simpatice sunt:D Mai ales cele cioplite :D Imi plac mult :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cea mai înteleapta tot bufnita ramâne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am auzit că broasca țestoasă!!!

      Ștergere
    2. De fapt nimeni nu stie cat de intelepte/inteligente sunt. Fiind pasari nocturne, sunt foarte greu de studiat. In ce priveste cele diurne, corvidele sunt de departe cele mai "intelepte".

      Ștergere
  11. Impietrite, zgribulite! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bufnițele, cele mai în trend surse de inspirație pentru bijuterii, în ultimii ani! Interesante bufnițele tale. Îmi amintesc acum și de...”uhu”! :))
    Am venit să-ți urez o seară frumoasă și un weekend minunat, pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci iarna s-a întors bucuroasă! Păi doar e vremea ei!

    Faine pozele. Ciorile n-au nicio problemă cu frigul. Bufniţele mi se par nişte păsări deosebite. Cele de aici sunt tare..."tăcute".
    Un weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. ...ai facut o paralela reusita intre pasari sculptate si cele vii !...
    Un weekend minunat, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. O scurtă vizită pentru a vedea priveliştile cu iarna la voi şi pentru a te anunţa că am fost la patinoar.
    http://noulapullum.blogspot.ro/2013/01/la-patinaj.html
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  16. E tare greu pentru păsări iarna...pot să le înțeleg perfect !
    Frumos ai surprins cele două feluri de păsări !

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac bufnitele tot mai mult si am umplut calculatorul cu poze. Bijuterii, jucarii, imagini surprinse in natura, toate reprezentand bufnite. Ciori avem in Ploiesti mai multe decat ar fi normal. Este plin bulevardul. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. In sfarsit este iar iarna :), dar se vede ca ciorilor nu prea le pasa :) Sunt frumoase bufnitele alea sculptate si se pare ca nici pe ele nu prea le intereseaza ca a nins :))) Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. In Berlin vedeam astfel de casute pentru pasarele . Mereu luam mancare de pasari de la magazin si le dadeam acolo , aveau un loc special pentru mancare....Mai aveam si doua ciori pe care le hraneam ccu nuci :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe mine ma sperie putin bufnitele, dar asa de lemn sunt cele mai frumoase :P
    Celtii numeau bufnita - vrajitoarea noptii (sunt de acord cu ei) :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac bufnitele. Sunt simbolul intelepciunii si al misterelor. Frumoase pasari zgribulite ne-ai prezentat, Carmen. O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eros Nicolau are niste poze frumoase cu bufnite:
    http://erosnicolau.com/en/mid/Birds/Accipitres-Prey-Birds/Long-Eared-Owl.html

    RăspundețiȘtergere