luni, 8 aprilie 2013

Roz si parfumat

pentru rubrica Pink Monday - tabel de înscriere, la Karma Police :)

Aceste superbe "margelute", reprezinta de fapt un odorizant pentru camera - însa, sincera sa fiu, simt parfumul lor suav doar daca îmi bag nasul în doza de plastic în care au fost ambalate.

Am avut si lila si bleu, dar în afara de faptul ca gelul din care sunt facute aceste bilute se evapora vizibil, nu simt nicio mireasma în camera mea :)) M-am bucurat însa sa le fotografiez. Sunt superbe!

Parfumul celor roz este asemanator cu al florilor de magnolie... diafan, suav si pur. Invit la placuta senzatie olfactiva pe toti cei care "lupta" cu acesta ziu luuuuuuuuuuuuuuuuunga de luni :) Happy pink monday!

22 de comentarii:

  1. Happy think Monday !Parca sunt cristale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase.
    Acum cativa ani am avut niste mici bilute, cam de max.3 mm diametru care puse in apa se umflau si deveneau cam ca acestea...de cca. 7-8 mm sau mai mult unele.
    O saptamana buna iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ar fi gelatinoase, m -as juca toata ziua cu ele :-D

      Bilutele despre care scrii erau produse pentru spuma/ saruri de baie? Intetesant :-)
      O saptamana minunata iti doresc deasemenea!

      Ștergere
  3. ce faine sunt...chiar ca au un aer diafan :)
    diafana si pink sa-ti fie si tie ziua draga mea draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesante in poza. Sunt curios ce reactie ar fi avut motanul meu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbe pentru fotografiat, nu -i asa?
      Motanul tau le ar fi mancat! Sau poate ca i-ar fi displacut parfumul! :-) Toxice, cica nu sunt ! :-)

      Ștergere
  5. le-am vazut si eu in magazin si isi pierdusera din parfum deja de pe raft....dar chiar parca sunt desprinse din ''wonderland'':)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, cum or sa isi piarda aroma inca in magazin?! Subt livrate in cutia de plastic transparent si inchise ermetic printr-o folie de aluminium - ca la pasta de dinti spre exemplu! Deci... vorbim cu siguranta despre produse diferite!
      Oricum... aspectul este colosal... adewarat de wonderland! :-)

      Ștergere
  6. Pacat ca mirosul nu este puternic. Sunt simpatice!
    Saptamana usoara si frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil asa sunt gandite.. sa absoarba mirosurile neplacute si nu neapatat sa parfumeze incaperea.
      Te pup Larisa. O saptamana faina si tie!

      Ștergere
  7. Ai dreptate! Am avut si eu asa ceva si sunt placute doar ochiului, mirosul lasa de dorit!
    Iti doresc o saptamana roz si plina de soare! Te îmbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Minnie, tocmai discutam cu Pandhora si spuneam ca ti-am simtit lipsa amandoua, in acest weekend. Ma bucur ca esti vesela. Imbratisari si pupici :-)

      Ștergere
  8. Nu stiu de ce dar imi vine sa te intreb "si la gust cum sunt?" Ca par apetisante...:))

    RăspundețiȘtergere
  9. ce scumpele sunt!:)
    o zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cumparasem si eu zicand ”Acum sa vezi ce miros splendid in fiecare zi” dar cand colo doar cai verzi pe pereti...Au ajuns obiecte de joaca pentru nepoata lui Massimiliano care de fiecare data cand vine pe la noi le scoate pe toate si se joaca cu ele...
    Grozave insa imaginile! Si margelutele!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragute sunt si apetisante, parca-s bobite de roua.
    O saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. sint foarte simpatice-un bol cu apa rece si un baton de scortisoara iti pot parfuma camera, naturist, te pup, stay pink

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte frumoase aceste margelute parfumate!
    O seara minunata si-o saptamana plina de veselie va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bobitele tale imi amintesc clar de capsulele cu vitamina A pe care le cumpara mama cand eram copil. Imi placea sa ma joc cu ele, sa le ating, sa le admir.

    RăspundețiȘtergere