joi, 12 februarie 2015

Croaziera - Ultima seara la bord

Pentru ca excursia în Florenta a durat atât de mult, nu am ajuns pe vapor in timp util spre a participa la ultimul dineu cu grupul nostru. Am intrat în restaurant cu seria a doua si ne-a fost repartizata o alta masa de doua persoane, undeva central. Ne-a servit alt chelner, am avut alti vecini, însa atmosfera a fost la fel de festiva, asa cum am fost obisnuiti pe perioada croazierei.
La aperitiv am sevit Sparanghel-flan cu garnele uriase, primul fel Rigatonni all’amatriciana si Risotto cu garnele si mazare. Felul doi a fost friptura de purcelus de lapte cu catofi, placinta de ceapa si mortadella prajita. A urmat invariabilul mini-platoul cu brânzeturi, trei feluri diferite de brânza, nuci, alune, stafide si mustar de gutui. La desert ne-a fost servit tort de ciocolata cu sos de capsuni si cremsnit cu crema de fructe si iaurt si sos de fructe de padure.

Pe timpul mesei am baut vin alb sec, apoi ne-am mutat în bar unde am continuat cu un brandy si câte un cocktail, am ascultat muzica si ne-am distrat pentru utima seara la bordul acestui superb vas de croaziera.
Nu am putut sa ramânem mult timp, pentru ca valizele înca nu erau împachetate si dispozitia era ca pâna la ora 2 noaptea sa fie scoase pe coridor. (va urma)

22 de comentarii:

1. tort de ciocolata...mmm...
    nu stiu, intotdeauna, pentru mine cel putin atunci cand merg undeva, ultima seara are ceva trist...am senzatia ca si la tine a fost exact la fel...

pup draga mea draga, buna dimineata! :*

1. Buna dimineata draga mea draga :-)
      Mancarea a fost exceptionala in fiecare zi. Ultima seara a fost frumoasa, tare rau ne-a parut ca vacanta noastra urma sa se incheie, dar asta e! Sper ca vor mai urma si alte concedii, cel putin la fel de frumoase.

2. Multumesc draga mea, pentru explicarea a ceea ce inseamna xoxo, acum nu stiu ce sunt garnele, desi probabil ca pe acesta l-as gasi in dictionar. Iar mustarul de gutui...ce sa mai zic...
    Super meniu, ca toate mesele sservite in splendoarea aceasta de concediu!

1. Garnelele sunt crustacee marine comestibile. Noi mancam foarte des, cel putin de dpua ori pe saptamana. Cu salata asortata sau cu piure de cartofi, cocktail sau doar prajite pe tepusa... delicioase sunt!
      Mustarul se poate aroma cu orice, am vazut o data la Targul Grüne Woche un stand cu cel putin 60 sorturi diferite de mustar. Trebuie sa caut pozele, cred ca inca le am ;-)
      Pup draga mea. Seara faina

3. Bună CARMEN!
    Wow ce de bunătăți!Mulțumim pentru superbele momente pe care le-ai împărțit cu noi,draga mea!
    Să fiți sănătoși,așteptam și alte evenimente!
    Îți doresc o zi frumoasă și plănă de bucurii!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

1. Multumesc Elena draga. Ma bucur mult ca ti-a placut serialul meu de vacanta. Te pup. O seara placuta sa ai!

4. mustar de gutui? hmmm, acum aud!!! vreau sa stiu cum este!!!

5. Ireprosabil, pana la ultimul detaliu! Si ce, s-a terminat?

1. Da Silvia draga, d8n vacanta noastra pe vasul de croaziera nu a mai ramas de povestit decat dimineata pe vapor si aventura debarcarii pe timp de furtuna, in Savona.
      Pup. Seara faina sa ai!

6. Treaba asta: mustar de gutui mi-a trezit papilele gustative...:)
    Cred ca e foarte gustos....;)
    Te pup!

1. :) da, se completeaza perfect cu anumite tipuri de brânzeturi.
      Pup. O seara faina!

7. Mancarea arata foarte bine si cred ca a fost foarte gustoasa.Pupici draga mea!

8. Te admir pentru tot,dar felul cum ne prezinti acest meniu, ma uluiesti.Chiam ma vaitam ,uit sa pozez mancarea, macar la nivelul asta al nostru.Tu esti o artista la capitolul asta.Nu prea stiu ce ai mancat,dar imi place prezentarea.Mi-am schimbat si eu acasa la bucatarie,farfuriile.Toate albe,simple ,unele patrate,altele rotunde.Nu au fost pe placul sotului,dar...n-are ce face,altfel mananca din strachina.Numai bine draga mea!

1. Pentru duminica am pregatit o postare cu mancaruri pregatite la noi in bucatarie. Astea de aici sunt pregatite de restaurantul de pe vasul de croaziera, niste Artisti in gastronomie!
      Te pup draga mea. Noapte buna!