miercuri, 26 august 2015

Miercurea fara cuvinte (35) - Capat de drum




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

24 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa şi o nopte liniştită să ai.
    Astăzi te invit la POPASUL PORUMBEILOR.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imagini!Imi plac tare mult!Care este povestea acestor sine?Somn lin :) Calatorie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau un nou inceput! :)
    Imi pot doar imagina zgomotul si mirosul zonei cand trenurile erau in functiune pe acolo si cata liniste e posibil sa fie acum, si cat de interesant sa sezi pe o banca acolo si sa revezi - sau sa iti imaginezi - vremurile apuse.
    Interesante imagini; par ca "striga" nostalgia... :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum a spus si Diana si mie imi place sa ma gandesc ca va veni cineva si va transforme un capat de linie
    intr-o alta gara spre noi destinatii frumoase!
    Cu drag,
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună CARMEN!
    Vremuri apuse, cu imagini frumoase!
    O zi minunată îți doresc,CARMEN!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Capat de drum pentru unii si un inceput pentru altii.Trebuie pastrat echilibrul.O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parfum din vremuri apuse, istorie, sine si drumuri. Oamenii au iubit mereu calatoriile, vacantele si drumurile.
    Imi este si mie dor de un drum si de o vacanta, de saptamana viitoare mi se va indeplini o parte din dor.
    O miercure frumoasa si o saptamana asemenea! Liniste si relaxare multa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Parcă mi s-a strâns puțintel inima... Și la oameni e la fel. Lansarea fulminantă a copilăriei, strălucirea tinereții, estompată încet-încet cu trecerea anilor, rugina bătrâneții... Brr!

    P.S. Am rezolvat cu pozele din articolul de ieri. Scuze pentru inconvenient, dar, de data asta, chiar n-am avut nicio vină!

    Happy WW, Carmen! ☺

    RăspundețiȘtergere
  9. ce imagini faine!
    au acea aura de timpuri trecute dar nu degeaba, fermecatoare imagini chiar daca ideea"capatului" poate parea trista...
    totusi, orice drum are si un inceput asa ca o data ajuns la capat...o poti lua pe alt drum de la inceput :)

    pup draga mea draga happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum am vazut ca m-ai inscris in tabel, multumesc! te pupacesc! :*

      Ștergere
  10. Capatul liniei in gara mica :) Pupicei si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nostalgic. Dar să nu uităm că orice capăt de drum înseamnă un început. Depinde din care parte privești.
    Contribuția mea de astăzi la minunatul eveniment „Miercurea fără cuvinte” este un început. Desigur, unul altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Orice sfarsit un nou inceput, o plimbare pe jos este intotdeauna benefica:)

    RăspundețiȘtergere
  13. visul unei epoci demult apuse

    imi amintesc cu cata fericire urmaream trenurile cand eram copii...

    oare copiii de astazi mai simt acel fior?

    RăspundețiȘtergere
  14. Orice sfarsit este un nou inceput, asa-i? O zi minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Orice sfarsit e un inceput de chelie. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai ales un titlu trist dar imaginile au un farmec aparte ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  17. Toate au un capat de drum, insa ce povesti ascund alea intriga, sa ne imaginam noi cate povesti de dragoste au purtat, parfumul modei ce se tot reinventeaza, suspine si asteptari pentru cei plecati in razboi, faramele de speranta ca totul nu se opreste aici si totusi exista continuitate...
    Happy WW!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Îndeamnă la o călătorie în timp imaginile astea...

    RăspundețiȘtergere
  19. Draga Carmen, tu ai povestit astazi in imagini despre un capat de drum, iar eu ma aflu la un inceput de drum. :)
    Asa ca profit de ocazie ca sa iti spun ca am un noua adresa pentru blog, de ieri ne-am mutat intr-o noua casuta virtuala. De saptamana viitoare sper sa revin in forta si la "intalnirile" de la miercurea fara cuvinte. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  20. Nostalgii ,amintiri din vremuri apuse!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Capăt de drum trecut...
    Însă avem prezentul și viitorul ...drum...:))
    Faine imagini. ...Pup! ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunt interesante aceste capete de drum mai ales intr-o lume care se grabeste si nici nu baga de seama ca drumul,timpul,viata s-a termint.
    Langa acel trenulet viata pere mai linistita
    Pupici!.

    RăspundețiȘtergere
  23. Faine poze! Dar care te fac să te gândeşti că pentru fiecare dintre noi există un "punct terminus", unde călătoria se opreşte....

    RăspundețiȘtergere